Saturday, May 16, 2009

Fin vägg!


Åååååå vad roligt! Jag brukar fundera över var mina tavlor hamnar. Hur de hänger där på väggar runt om i landet och förgyller folks vardag. Jenny, en fin kund som har följt mig i flera år, faktiskt ända sedan jag höll till i Charlotta Sanderbergs ateljé på Alfhemsgatan, visar bilder på sin blogg. 

Det blev ju precis hur snyggt som helst med den turkosa texten som matchar gardinerna. Den röda klockan känns som pricken över i:et. Rött och turkost. En av mina favoritkombinationer! 

Tack Jenny! Hoppas du kommer tillbaka igen och igen och igen... 

4 comments:

Eva Ekeblad said...

Inte fy skam det, att göra sig så fint i sällskap med det klassiska kryddburksmönstret!

Jenny said...

Jag kommer tillbaka! Var så säker :) kram

Fnissi said...

Hejsan! Hittade till din blogg tack vare Jenny! Vilka underbara tavlor du gör, och ugglorna var sååå häftiga! Kan man beställa via nätet? Får jag länka till din blogg ifrån min blogg? http://www.fnissis.blogspot.com
Kram
Sara

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Klart du ska länka Fnissi! Och JA ja ja! Klart du kan beställa via nätet. På hemsida och blogg hittar du massor av de sakerna jag gör. Bara att maila mig och tala om vad du är sugen på. Hej hej!