Wednesday, January 18, 2012

Tack!

Jag är långt ifrån mitt mål på minst 200 sålda blad! Men TACK alla ni som har hört av er idag. Wow! Vilket engagemang. När Greta, Johan Schibbyes syster mailade mig och beställde två blad tidigare idag, kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Jag har tre bröder. Tanken på att en av dem skulle sitta fängslad i Etiopien är ju helt ogreppbar.

Hjälp mig sprida budskapet nu! Det här är bara början. Idag har jag sålt blad för mer än 3000:-, nästan 4000:-. Imorgon tar jag nya tag, och dan efter det, och nästa vecka och veckan därpå. Tills Johan och Martin benådas tänker jag fortsätta måla, måla, måla dom här bladen!

6 comments:

Helene said...

Hej! Åh, vad kul att bladen är färdiga och att folk köper! Jag kommer förbi din atelje imorgon och hämtar mitt fina blad!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ååå vad fint! Jag är på plats från lunchtid. Pricken har förvandlats till en tjurig 2,5 åring. Hon morrar tyvärr åt andra tikar så jag vet inte om jag vågar bjuda in Flora. Vi ses! Kram!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ååå vad fint! Jag är på plats från lunchtid. Pricken har förvandlats till en tjurig 2,5 åring. Hon morrar tyvärr åt andra tikar så jag vet inte om jag vågar bjuda in Flora. Vi ses! Kram!

Helene said...

Lunchtid passar mig bra och Flora får stanna hemma!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Hej igen Helene! Ledsen att jag inte var tydligare med vad lunchtid betydde för mig. Nu är klockan snart kvart över ett och jag kommer att behöva rusa vidare på ett möte om några minuter.... Har varit på plats sedan klockan 11. Imorgon, fredag är jag här igen. Mellan 11 och 17. Håller tummarna för att du kan dyka upp då istället. Vi ses!

Helene said...

Förlåt, förlåt, förlåt... blev försenad! Var hos dig vid 13:25 ung... hoppas att jag inte ställde till det alltför mycket för dig idag!?
Kommer i morgon istället!