Thursday, January 19, 2012

Johan och Martin - reportrar utan gränser

Jag är helt överväldigad av alla beställningar! Tack för att ni engagerar er! Tack för att ni sprider informationen vidare och delar länken hit på era bloggar och Facebook!


Nu har jag fått massor av bra information från Pär Johansson (som samordnar mycket kring föreningen "frige johan och martin")


Om ni bor i Göteborg är det allra smidigast att ni kommer förbi min ateljé (Ateljé Mayor Ekeblad, Nordenskiöldsgatan 7A, Linnéstaden) Jag är till exempel på plats imorgon, fredag mellan 11 och 17. Lovar att återkomma med kommande öppettider om ni inte vill maila mig och tala om dag/tid som passar för er att komma förbi. 

Om du hämtar bladet här hos mig i ateljén så betalar du då. 

Jag kan så klart skicka bladet till dig om du bor i en annan stad eller i ett annat land. Då sätter du in 200:- på "reportrar utan gränser" 5567-3818. Väldigt viktigt att du märker Inbetalningen "Johan och Martin". Maila mig ett kvitto när betalningen är gjord så fixar jag iväg paketet till dig! 

Tack igen! 

Gruppen Frige Johan och Martin har deltagit i Reportrar utan gränsers insamling där pengarna går till advokat- och rättegångskostnader, men också till att kunna möjliggöra för familjerna att besöka dem, såväl som löpande utgifter för Johan och Martin.  Det är bankgironummer 5567-3818 och inbetalningen ska märkas "Johan och Martin".

Vår webbsida är http://wp.freejohanandmartin.org/. Där finns mycket information om vad som hänt och bakgrund till fängslandet av Johan och Martin. 

No comments: