Monday, January 23, 2012

Johan och Martin - i våra hjärtan!

I vanliga fall vill man ju ha ett lågt nummer på sin litografi. Ja, om man köper en tavla så är det ju kul att det till exempel står nr 2 av 100 eller kanske 10 av 100 på den. 15 av 100 känns också bra. I det här fallet är det ju precis tvärt om. Tänk vilken lycka att äga ett "johan och martin blad" där det står 200 eller kanske till och med 500 bredvid min signatur. För det skulle ju betyda 200:- x 200 ex eller 200:- x 500 ex till insamlingen.

Jag fortsätter handtrycka bladen och ni fortsätter beställa dem. Tillsammans fortsätter vi sätta in pengar till Reportrar utan gränser på bankgiro: 5567-3818 och märker betalningen med "Johan och Martin"


Det går fint att beställa blad här på bloggen också, eller att maila mig på: annalena@mayorekeblad.se
På tisdag (imorgon) är jag i ateljén mellan 11 och 17 och på lördag håller jag öppet mellan klockan 11 och 15. Kom! 

No comments: