Monday, September 20, 2010

Fånga stunden

"Fånga stunden i en bubbla njut av minnet lev nu du" står det på tavlan med blå text. Min bror har en med svart text hemma hos sig. I helgen firade jag + två av mina tre bröder pappa Bruce som fyllde år. Den tredje broren (jag vet att det egentligen inte heter så) var med en stund via Skype också. Vi fångade stunder och skapade minnen att le åt kan man säga. Det var trevligt! Kalla, klara höstdagar med god kantarellycka och brinnande grillar och kaminer är det bästa som finns!

2 comments:

Anonymous said...

Otroligt fint var det!
Fantastiskt minnesvärt, jag vill fylla 60-år igen varje år framöver...

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Jo, men jag tror det är så. Efter 60 fyller man 60, 60, 60 varje år. Å så firar man med surdegsbröd och bubbel. Så är det!