Monday, August 2, 2010

Turistbyrån

Hjälp vad mycket folk! Jag har aldrig tänkt på att alla turister verkligen går till Turistbyrån och frågar tusen saker. Men det gör dom. Det lärde jag mig idag. Under tiden försökte jag hänga upp några utvalda, inramade original i skyltfönstret.
Det var lite klurigt att få dem att dingla rakt. Jag gillar ju raka linjer. Ja, ja! Tror det blev rätt ok till slut. Personalen hade på sig fina tröjor med "mitt" tryck. De är inte till salu. Endast anställda får bära dem. Specialtröjor it is! Lite trång i halsen dock. Ha ha! Det sa den trevliga tjejen på bilden när jag råkade säga att det var jag som gjort tröjan.
 Jag menade så klart att jag gjort trycket, inte sytt den. Jag vet, den där modellen ÄR trång i halsen. Jag hade klippt bort mudden, men det är ju jag det...

No comments: