Saturday, August 7, 2010

Feedback

Klart att man blir smickrad! Jag har fått "fanmail". Ha ha! Blev väldigt glad över alla fina ord jag fick höra av gänget på Göteborg & CO när jag var med på deras after work i torsdags. Känns att de är nöjda med vår kampanj. Så i morse läste jag ett mail som Maria på GBG&CO vidarebefordrat till mig. Kan inte låta bli att le. Håller tummarna för att hon och en massa andra går in och lägger bud på originalaffischerna i nästa vecka.

Hello, I am a french graphic designer living in Gothenburg and I find absolutely 
FANTASTIC the 2010 kulturkalas event identity ! I fell in love with Anna Lena Mayor Ekeblad's posters and would love to get one of those. By any chance, would you know where I could get one and/or will you have some any left at the end of the festival ? Thank you so much for your help and congratulations for this beautifull 
event communication.

4 comments:

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Martin säger "Det är säkert din pappa som har skrivit det där." Men det är det ju inte... Eller? Pappa Bruce did you?

Anonymous said...

Av cousze nôt! Que dö u think...!

Ja, ja- jag vet att Du är omhuldad (och mallig). Men vad annars kan man vänta sig av en sådan genuin begåvning som Du?

(F ö. vet alla att det är Pricken som gjort tavlorna)

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Pricken snodde en röd liten betongsak och gjorde färgfläckar på altanen i sin flykt. Gjuter betongmuffins inför veckans utställning. Tokiga hund!

Anonymous said...

Fia, vännen! Skall stå: sådant genuin begåvning som Du.

(adverbialet, alltså)

Svårt med låtsasfranskan!