Friday, October 2, 2009

vann.se


Igår var det en trevlig kille som kom förbi och hämtade upp en tavla som han och hans fru gått och tänkt på i två år. De blev förälskade i den redan 2007 på Björns Bar. Eller inte just precis den här tavlan, men den här texten "jag vill vara det där minnet som får dig att le".

Nu har dom en alldeles egen hemma på väggen!

Visade sig att killen jobbade på (eller är VD för såg jag faktiskt när jag kollade på deras hemsida) "Vann" som är ett hotell med spa i närheten av Lysekil. Kunde inte låta bli att kolla på deras web - Vilket ljuvligt ställe! Dit vill jag åka!

Vann (som är vatten på Bohusländska) har en vägg där de låter olika konstnärer ställa ut sina alster under tre månader. Nu håller jag så klart tummarna för att de ska välja att låta mig pryda väggen någon gång! Hur som helst så måste jag nog åka dit och spa-a mig lite. Kanske man kan önska sig i julklapp?!

No comments: