Thursday, October 1, 2009

Lånekamera


Tog ett djupt andetag igår och åkte tillbaka till Media Markt med min kamera. Som tur var jobbade killen som fixade med blixten sist. Han kände igen mig. Eller kameran kanske det var han kände igen?!

Jag är inte tokig. Det är något fel på den. Han höll med mig om att bilderna blev väldigt oskarpa hur vi än pillade på inställningarna. Nu ska den skickas iväg på reparation. Sånt tar tid. Jag gjorde några desperata miner och förklarade hur beroende jag är av en kamera i mitt dagliga arbeta. Då fixade han en lånekamera! Väldigt bra service måste jag säga.

Nu väntar jag med spänning på hur det ska gå med kameran. Kan man laga sånt? Får jag en ny? Eller pengarna tillbaka. Lånekameran tar riktigt bra bilder. Men det är lite komiskt, displayen på den är trasig. Randig liksom. Hi hi! Det är inte lätt att vara en digitalkamera.

1 comment:

Anonymous said...

Försök få tag i en kamera som gör att Dina bokstäver blir raka! Som de nu är, hoppar de bara runt, runt!