Wednesday, October 21, 2009

Å så var den äntligen här!


Nu har novembernumret av Monocle Magazine kommit till Sverige. Artikeln om Göteborg var med! Gladast blev jag över att de valde att visa tre bilder från min ateljé. Å den här beskrivningen av min verksamhet kommer jag att leva på länge länge länge:


"... and has transformed it into a high-ceilinged haven for her colourful graphics, jewellery, clothes and eccentric cement cakes"




Visade sig att jag var den enda tjejen de pratat med. I övrigt har dom träffat: Ruben Östlund på Plattform Produktion, Jocke Levin på Nudie Jeans, Matthias Göransson på Filter, killarna på Next Century Modern och Anders Hulterström på kommunen - vilket trevligt sällskap att presenters tillsammans med!

7 comments:

Beundrare på Skaraslätten said...

Bilderna ser väldigt fina ut!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

TACK! Jag är så himla glad och lycklig. Är lite rädd för fotografer så jag är extra stolt över att jag inte ser helt galen ut på porträttet.

Anonymous said...

Grattis! Nu börjar snart beställningarna från utlandet att rulla in. :-)

Anonymous said...

Oh, yes! Smashing... Indeed, indeed.

Popitop said...

Ja, men du är ju skitsnygg på bilden ju! Hipp hipp hurra för att du är så bra! Kram Linda

Jenny Ekeblad said...

Supercoolt! Europa, världen, here you come...!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tack tack tack alla snälla! Fotograftjejen var fantastisk. Hon tog väldigt fina bilder! Lyckades till och med få mig att bli rätt avslappnad framför kameran. Jag tycker inte om att ta porträttbilder... Tack Maja Flilnk!