Friday, October 23, 2009

business and pleasure


Nu är det dags för mig att åka till Stockholm igen. Ska som vanligt kombinera arbete och nöje! Först å främst ska jag ju hänga med mina favoritkvinnor på presskontoret. Det händer så mycket kul för dem just nu! Så otroligt duktiga är dom. Tjohoooo! Jag är stolt och lycklig över att få äran att förknippas med dem. Vågar inte säga mer nu men hoppas kunna återkomma med vackra bilder och mer info om någon månad. Nu fattar ni kanske ingenting ... men allt kommer att klarna lite längre fram.

Sen ska jag inspirera mig lite också! Bland annat ska jag gå och titta på talangfulla fotografen Maja Flinks utställning. Vi lärde känna varandra när hon tog bilderna på mig för Monocle. Bäst av allt är kanske att hon innehar den där förmågan att få även en obekväm (jag) att slappna av framför kameran.

Ateljén är öppen som vanligt i början av veckan men stängd på torsdag och fredag. Vi ses!

No comments: