Sunday, April 5, 2009

Ljuvligt!


Och jag som har spejat efter Tussilago hemma i Göteborg... När vi började åka söderut dök det upp fler och fler gula tuvor i dikesrenen. Men vet ni vad? Här nere på Österlen är det vitsippor som lyser i skogsdungarna. Vitsippor! Helt ljuvligt. 

Östangård är ett fantastiskt ställe. Vacker och fyllt av vänliga människor! När vi klev in i vårt rum sa vi båda två "Här skulle man kunna bo hela sommaren!" Jag tror inte jag kommer att vilja åka hem idag. 

Butiken, är precis som hela stället, underbar! Fylld med vackra saker. Precis sånna saker jag själv skulle fylla en butik med om jag hade en . Jag fick hedersplatsen i butiken. Ett bord precis när man kommer in! 

Har så klart inte kunnat låta bli att handla lite också. Två stora, fina, vintagefat med blommor på! Tjohooo!

No comments: