Tuesday, April 14, 2009

Fina gamla


Det är när man är ledig i flera dagar som man verkligen orkar ta tag i saker man vanligtvis skjuter upp. Jag är väldigt nöjd med att jag har fått följande projekt ur världen: 

- fyllt på bläckpatroner i skrivaren och fått den kompatibel med min dator
- skrivit ut saker (en naturlig följd av första punkten)
- ordnat papper och kvitton till min bokföring
- gjort en backupp på viktiga dokument i min dator
- rensat i min dator

Det var när jag städade bland alla bilder i datorn som jag blev riktigt lycklig. Som ni ju redan vet målar jag bara mina egna texter på tavlorna. Det går inte att komma med en färdig text till mig som jag sedan målar. 

Anledningen är att jag vill kunna känna mig stolt över den färdiga tavlan. Titta på den efter flera år och fortfarande känna att jag står för den. Att den är något JAG har skapat. 

Därför blev jag så glad när jag hittade bilden på den här "om du ropar om du viskar om du andas mitt namn så kommer jag var du än är och när du än gör det". Gjorde den 2006. Det är ju faktiskt tre år sedan. Jag tycker fortfarande att den är jätte fin. Kanske till och med en av de bästa!

No comments: