Tuesday, April 3, 2012

Tavlor i webshoppen!

Nu under våren kommer jag att börja fylla på med tavlor även i webshoppen! Perfekt för er som inte bor i Göteborg eller har möjligheten att komma till ateljén och titta på dem live. Alla texttavlorna är original. Det finns aldrig en exakt likadan. Texter, färger, mått och priser hittar du i shoppen. Bor ni i en annan stad ser jag till att tavlan ramas in med tåligt plexiglas istället för vanligt glas. Frakten fixar jag via DHL. Bjuder på den gör jag också!
Som vanligt kan du så klart vara med och välja text, färg och format också. Då ringer eller mailar du mig bara. Men tavlorna i shoppen kan du redan nu klicka hem, utan att ens boka en tid med mig eller besöka ateljén. Smidigt!

http://mayorekeblad.shop.textalk.se/se/texttavlor/

annalena@mayorekeblad.se
0708-98 88 95
www.mayorekeblad.se

No comments: