Friday, September 9, 2011

På bild

Jag är väldigt sällan med på bild. Att bli fotograferad är något av det värsta jag vet. Blir faktiskt lite full i skratt när jag tittar igenom bilderna från vernissaget. Min bror Henrik hjälpte mig hela eftermiddagen och kvällen. Han fotade hundratals bilder. Jag hamnade på en del. På alla pratar jag. Med folk eller i telefon. Jag ser helt galen ut. I rörelse. Mycket viftande armar. Den som får mig att skratta mest av allt är den när jag står i fönstret. Har för mig att jag skulle hänga upp något. Eller dra ner något. Tack Henrik för att du tog alla fina bilder och tack även för de roliga på mig!
Foto: Henrik Mayor

2 comments:

färg o form said...

Jihoooo!!! Jätte GRATTIS till ett lyckat vernissage! Kul att så många kom och hoppas att du fick sälja i massor.//Hanna

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tack Hanna! Det var fantastiskt kul i onsdags. Så himla många fina människor som tog sig tid och kom! Kul att du tittar in här! Glad helg! Och tack för dina fina ord.