Thursday, November 25, 2010

Mer collage

Anna och Johan! Jag vill bara ännu en gång gratulera er till ett bra köp. Det var många som gick och nöp i den stora, fina, collagetavlan "bubblor" som ni köpte nu i höst. Den här veckan har jag haft två kunder som har frågat efter den. Lite snopna. "Va? Såld? Å vi som tänkte..." Vet att den har hamnat i bästa, härligaste hemmet. Så jag är glad. Å så har jag bestämt mig för vad jag ska sätta igång med när helgens utställning i Karlstad är avklarad. Måla fler, stora, härliga, collagetavlar med bubblor på.

2 comments:

Anna said...

Finaste bubbeltavlan skall snart flytta till sitt nya hem, tror jag hittat platsen. Vi har lite pill att göra med Nälleviken innan allt hittar sin plats men vilket härligt problem! Blider kommer när den och de andra hitta hem i hemmet!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tjohoooo! Låter fint det.