Friday, November 19, 2010

Jonglerar

Tack gode ... DHL för att det finns kundservice. Som tur är har de många anställda. Jag tror att jag har ringt och frågat dumma frågor fyra gånger redan och klockan är inte ens halv elva. Men det är olika människor som har hjälpt mig varje gång. Puh! Skulle vara lite segt om det var samma stackare varje gång. Samtidigt försöker jag planera den kommande utställningen i Karlstad + alla vanliga beställningar. Men jag klagar inte. Det är kul att ha mycket att göra. Ska jobba imorgon också. Då har jag bilen och kan köra runt med alla mina saker. Idag bär jag runt dem lite mer för hand. Till fots... Glad fredag!

2 comments:

Anonymous said...

Talar vi bil eller talar vi Volvo?
Se bara till att Du får med Dig en dunderladdning färgglada tavlor med Dig till Sola.
PS Glöm inte att åka ut till lille Skoghall vid Hammarö. Utsikten över Vänern är häpnadsväckande vacker. f.ö. har lillbrosan Din gjort ishockeymål under en turnering där för ganske länge sedan.
Hävdar B.

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Halva Martins släkt bor där! Bilen är nykrockad dagen till ära. Ingen fara. Men det blir nog hyrbil till Karlstad och solen. Alla mår bra.