Wednesday, June 30, 2010

Tavla för en krona?!

Nu har vi fått OK, så nu vågar jag skriva! Jo, lite längre fram i sommar så kommer det att ploppa upp affischer med reklam för Kulturkalaset. I samma stil som annonserna ni har sett i Metro hela våren. Tror det är ungefär 250 st JC Decaux affischer runt om i Göteborg. Men det roliga är att fem av dem kommer att vara original! Jag har skrivit ihop några typiska "alme-texter" som fångar känslan av sommar, lycka, dans, skratt. Ja, ni fattar. Å roligast av allt är att man kan buda på de här fem originalen genom Tradera. All vinst går oavkortat till Stadsmissionen. Så har du tur kan du köpa en av mina tavlor för en krona. Fast jag vill ju att Stadsmissionen ska få massor av pengar så jag hoppas att ni budar högt!

3 comments:

Anonymous said...

Oooh, vad roligt! Du får göra ett inlägg när detta är aktuellt, så att jag inte missar det! :)- Maria

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Jag lovar att hålla er informerade!

Anonymous said...

Vad gör man med annonsstället sedan? Skall den stå i vardagsrummet, liksom? Affischerna är ju fastlimmade, eller hur? "Street Art", s a s.