Saturday, November 24, 2012

Å nej!

Just när jag trodde jag hade fått schwung på min lilla handvikta pappersstjärna så dyker den här bilden upp på Internet. Eller vad skriver jag? Jag har ju fått schwung på den lilla stjärnan jag först tänkte lära mig. Sen började jag av någon oklar anledning Googla igen. Och hittade då den här bilden... "Maaaaaammmmaaaaa!" Nej, jag skojar bara. Den här ger jag mig inte på. Men fin var den! Är väl någon stackare som sitter i en ödslig stuga i skogen och inte har något bättre för sig som har gjort den. Själv tänker jag ta ett glas bubbel och njuta av att det är helg!

Hej igen! Det är jag. Det vet ju inte ni. Men det har gått ett par minuter sedan jag skrev texten ovan. Efter att ha undersökt det hela lite närmare inser jag att kvinnan (i USA visar det sig) faktiskt har limmat ihop "min" stjärna. Eller flera av de små stjärnor jag viker, kan man säga. Så bli inte förvånade om det dyker upp ett schabrak om några dagar. Eller timmar...

No comments: