Monday, June 8, 2009

Söderläge


Vilken dag det har varit! Började med att de trevliga tjejerna som äger och driver butiken "Söderläge" på Engelbrektsgatan, strax bredvid Avenyn, kom förbi ateljén. De vill testa att sälja mina halsband med berlocker och några av småtavlorna!

I vanlig ordning (börjar bli bortskämd nu) har det även ramlat in kompletteringsordrar från Design Torgets butiker. Känns som att alla deras kunder måste gå runt med en uggla kring halsen nu. Men jag har så klart ingenting emot att skicka fler fler fler!

Lyxigt nog har det även varit full rulle med kunder här i ateljén - fast det är måndag. Brukar vara lite lugnare då. Råkade till och med bli så att jag sålde en av de små tavlorna som låg i högen med saker jag ska leverera till Söderläge. Woups! Fick snabbt och smidigt rama in en ny som låg på tork. Men nu ska jag springa bort till deras butik och leverera snygga, färska, fina saker!

Jag har lånat bilden från Husmusens blogg. Tack!

No comments: