Thursday, June 25, 2009

Semesterfirare


Ni kanske tror att de här varma dagarna i juni är lugna dagar i ateljén? Inget kunde vara mer fel. Här står så många beställda tavlor, inslagna i brunpapper, att jag blivit tvungen att sätta små namnlappar på dem för att de inte ska blandas ihop. 

Det verkar som att fjärde juli är en populär dag att gifta sig på! Å så är det lyxigt nog så att många semesterfirare vill fira sig själva med en glad tavla!

En trevlig tjej på cykel slank in och hämtade upp sin "du är underbar". Glad sommar säger jag i värmen!

4 comments:

ROOM AND SERVE said...

Hej, du får kika in till mig :)

omjagblundar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Vad roligt att du hittade in på min blogg!

Anna said...

Åh! Är det du som gör dessa fantastiska tavlor som hänger inne på Marmelad??? Jag har länge varit på jakt efter dessa!! Hur gör man för att köpa?