Monday, November 27, 2017

Villa Bro i Brodalen

Är du sugen på vackra bilder från Bohuslän i ditt flöde? Då kan jag varmt rekommendera dig att gå in och följa Villa Bro både på Instagram och Facebook. De är mina grannar på landet. Vet att många av er tycker om bilderna jag visar från vårt sommarhus. Här är då alltså en chans att få se ännu mer av detta vackra samhälle mellan Lysekil och Smögen i Bohuslän. Tycker du att stilen på bilderna känns bekant är det kanske för att jag tar många av dem. I höst och vinter kommer jag nämligen att engagera mig lite extra i allt kul som sker i Brodalen och på Villa Bro.

Om du följer Villa Bro på Instagram och Facebook får du snabbt och lätt information om allt som händer framöver. Hotellet har öppet året runt och på lördagar är det pub. Dessutom har Bohusläns Klätterklubb precis öppnat sin Bro Boulder på Villa Bros gårdsplan. Klätterkurser, utställningar, föredrag och nyinvigning av naturstigen med alla fornlämningar är bara några av de saker som är på gång.

Ja du hör ju. Det här vill du inte missa. Gå in och följ nu! En dryg timme, med bil, från Göteborg. Fantastiskt.

 Villa Bro
 Instagram
 Facebook

No comments: