Sunday, December 9, 2012

Å så blir hjärtat varmt igen!

Vissa dagar kan man inte mota bort allt det kalla. Idag tog det emot lite att stå i garageatljén och jobba när det snöade i sidled (Göteborgsfenomen där vinden gör att regn/hagel/snö åker vågrätt.) Det var inte mycket folk i rörelse. De få som var ute skyndade förbi mitt fönster med mössorna neddragna och steg snabbare än vinden.

Att dessutom veta att alla man älskar (fast Pricken var ju med mig på jobbet) är hemma, bakar pepparkakor och myser gör ju inte det hela bättre.

Men så kommer man hem till alla dom där fina. Gör lite middag och sjunger för sonen så han somnar och sätter sig att jobba en stund till. Då känns allt varmt igen. Och som grädde på moset upptäcker jag dessutom den finaste av kommentarer från en underbar kund i webshopen: "Du inspirerar mig!" Jag inser att jag har det väldigt bra. Tack alla fina!

PS. Till finkunden: Affischen flyger i detta nu mot dig i snökaoset. Håller tummarna för att en flitig postis levererar den till dig i början av veckan.

2 comments:

Anonymous said...

Weeho. Min julklapp till mig är här. Den gör mig väldigt glad. Affischen går ton i ton med min läsfåtölj, och kanske det allra viktigaste, den påminner mig om att det är bra att vara unik. Tack fina/R

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ååååå! Vet du vad jag önskar mig i julklapp? En bild på din fina läsfåtölj tillsammans med affischen... God jul!