Thursday, August 9, 2012

Kluriga utmaningar

Ni kanske tycker att det är mycket snack om muggarna utan att det någonsin kommer några muggar i webshopen eller ateljén. Förlåt. Det är bara det att jag stöter på så många kluriga utmaningar hela tiden. Trodde precis att jag skulle skicka iväg originalen till etikettmakaren. Men så var jag smart nog att printa ut dem, klippa till dem och klistra fast dem som ett placeringstest på de fysiska muggarna. Det är då jag inser att originalen är platta och muggarna är ju just muggar - runda muggar. Gör om, gör rätt! Får se om jag ska lyckas klura ut hur man böjer till originalen i datorn mellan amningarna.

Sonen sover ganska mycket på dagen och då kan jag passa på att både vila och jobba. Nätterna är lite annorlunda. Då sover vi inte så mycket. Jobbar inte så mycket heller.

No comments: