Tuesday, July 17, 2012

Webshop

Det händer mycket nu! Personligen och jobbmässigt. En del saker som man vet och ganska mycket som man inte vet så mycket om. Mer än att de är på gång.

Mina fina take away muggar i porslin befinner sig nu i Sverige. (Jiiipiee!) Tunga, snygga och precis som jag ville ha dem. Nu skall etiketter produceras, monteras och brännas fast bara. Håll ut! Jag håller er informerade om när var och hur man kommer att kunna köpa dem.

Att det skall pålas under min ateljé från september till januari vet jag också. Tyvärr har jag inte alla detaljer klart för mig ännu. Jag är rädd för att jag nog inte kommer att kunna vara där och arbeta som vanligt. Men ni kommer så klart att kunna träffa mig, beställa och köpa tavlor och saker i alla fall. Vi hittar en lösning. Jag jobbar på det. Som tur är kan man ju få bra vägledning på min hemsida (www.mayorekeblad.se) och det går ju bra att hämta beställda saker direkt hos ram-makaren också.

Vill man få bijouterier och liknande direkt hem i brevlådan går det ju precis hur bra som helst att köpa dem i webshoppen. Jag lägger in nya produkter varje vecka. Just nu är det mycket armband:
http://mayorekeblad.shop.textalk.se/se/armband/armband-rodrosa.html

Å sen är det ju så att barnet kommer i nästa vecka! Min mage skall förvandlas till en baby. Svårt att förstå men så är det. Kanske världens mest spännande projekt om en dryg vecka alltså. Glad sommar!

No comments: