Friday, March 16, 2012

Upp till mig!

Vissa dagar vaknar man tidigt! Idag steg jag upp vid 04:45. Helt frivilligt! Det är det härliga med mitt jobb, att jag gör lite som jag vill. Det är upp till mig när jag jobbar och när jag tar en tupplur. Jag är mitt inne i ett superkul projekt. Ett av årets roligaste faktiskt. Jag sitter och bygger upp ett rum, en miljö i min fantasi. Trattar ner tankarna till inspirationsord och listor. Klurar samtidigt på vad man kallar det när två fina saker slås ihop och blir något ännu bättre. På engelska dessutom. Just den biten resulterade i några sena mail till min far som har engelskan som modersmål. Tack Bruce!

Å så skissar jag på ett träd samtidigt. Låter det förvirrande? Det roliga är att det egentligen är hur solklart som helst och hänger ihop riktigt fint. På måndag ska jag presentera alltihop för min kund. Kan inte helgen ta slut fort fort fort?!

Den översta bilden har jag tagit en tidigt morgon vid Näckrosdammen och den undre bilden har jag lånat av Lotta, www.lottastrad.se

1 comment:

Anonymous said...

Hvergang! B.