Saturday, March 10, 2012

Stockholm inspirerar mig!

Tidigt igår hoppade jag och en tavla på tåget mot Stockholm. Inte bara en tavla förresten. En inramad som skall flytta hem till en fin stamkund och ett par blad som skulle pillas in i ramarna som redan hänger på Eva och Helenas väggar. Nya, fina halsband till presskontoret fanns också i väskan.
Om det hade stått en tulltjänsteman på Stockholms station och frågat "Business or pleasure?" hade jag svarat "A little bit of both!" Lyxigt nog kunde Press Eva ta hela eftermiddagen ledigt och gå runt och inspirera sig med mig. Fika kunde hon också!
Sent sent sent igår kväll, näsan tidigt lördag morgon staplade jag av tåget hemma i Göteborg igen. Lite trött men väldigt glad och sprängfylld av lycka och nya idéer! Tack Stockholm!

Bilder lånade från Svenskt Tenn och NK Stockholm