Monday, November 14, 2011

Lev nu du!

Nu är min "yoga mindfulness kurs" avslutad. Men det kommer en fortsättning! Den här formen av yoga är inte så där galet svettig och krävande som till exempel "hot yogan" jag gick på förut. Det är är mer rogivande rörelser som man tålmodigt genomför (ibland i frustration för att det går så långsamt) Men efter en hel kurs kan jag faktiskt säga att det har gett mig väldigt mycket. Jag vaknar alltid piggare och smidigare dagen efter jag har varit på ett pass. Måste faktiskt göra lite reklam för kursen och vår duktiga lärare Katrin här:

Yoga-Mindfulness
För dig som vill lära dig hantera stress & bli mer närvarande i vad som sker just nu.
Yoga-Mindfulness är en lugn yoga som fokuserar på att du vänder dig inåt och lär känna dig själv och din kropp. Du övar dig i att bli mer närvarande och att ge mindre uppmärksamhet åt dina tankar. Yogan hjälper dig att stilla sinnet och att få mer kontakt med dig själv. På sikt finner du mer lugn och mer harmoni ditt liv.  

Nu finns både Drop In tillfällen och ny kurs på gång:
Drop in 22/11, 13/12, 20/12
Grundkurs tisdagar, start v.3  

För mer information eller anmälan. Vänligen kontakta: katrinyogamindfulness@gmail.com
Varmt Välkomna!

No comments: