Friday, April 1, 2011

Tavlor till rum

Det finns vissa rum man trivs bättre i än andra. Jag och min man har haft som en tradition att åka till Österlen på våren. Då bor vi alltid på Östangård. Dels är omgivningarna ljuvligt vackra. Men framför allt är själva gården fantastisk med människor som känns mer som familj än som personal. Och så har dom sånna där rum man trivs i. Vi har åkt både med och utan Pricken. Det går lika bra vilket som. Man får nämligen ha lurviga hundar i vissa utvalda rum.
Det känns därför extra kul att jag just nu målar tavlor till de här rummen. Lagom till påsk ska de fraktas ner till Skåne, Österlen och Östangård.

2 comments:

Östangård said...

Oj Oj Oj. Vi kan knappt vänta.
Ska bli spännande och vi vet att det kommer bli perfekt fint.
Kram
Östangård

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Jag hoppas ni kommer att gilla dem. Jag målar för fullt. Blir lite blandad kompott. Men alla är fina enligt mig. Kram!