Tuesday, December 1, 2009

Annas halsband


En av mina favoritkunder frågade efter ett halsband hon sett på bloggen men inte kunde hitta i ateljén. Jag har ju så klart råkat skicka allihopa till presskontoret. Men Anna, this one is for you! Jag har fixat ihop ett alldeles nytt!

Inspirationen är precis som sist, cirkus, tivoli, kulörta lyktor i Paris, kräftskiva ... Glädje skulle man kunna sammanfatta det! Kedjan är 140 cm lång och fylld med små vackra pärlor. Pris, 495:-


Man kan linda det en, två och till och med tre gånger runt halsen. Knäpper man upp det kan man nog banne mig få det ett fjärde varv runt halsen. Hojta till om du vill att jag "paxar" det åt dig!

3 comments:

Anna said...

Paxad, känner att jag är värd.

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Du är så värd! Jag pix paxar halsbandet till dig. Du vet att jag är i atlején på lördagar mellan 12 och 16 nu i december va?! Kram!

Anna said...

japp men har du tur kommer jag redan imorgon... har förmånen att vara hemma då med.