Wednesday, September 17, 2008

Hjärtberlock

Hösten är här!

Det är så kallt att jag måste hålla dörren till ateljén stängd på dagarna. Ska försöka fixa en "välkommen in" vimpel så folk förstår att man får gå in fast dörren inte står på vid gavel längre!

Ett annat tecken på att hösten har kommit är att KURSERNA har dragit igång. Igår "skrev jag kreativt" mellan 18 och 21.15.
Man var lite mör på slutet. 

S, min kompis, "crawlar kreativt" på onsdag mornarna.
Det är banne mig ännu mer mör görande att hoppa i en kall basäng 06.30 en gång i veckan. 
Belönade henne med en god (om jag får säga det sjäv) frukost imorse efter simningen!

Finast i ateljén just nu är den lilla berlocken som ser ut som ett hjärta. Man kan öppna den och sätta i en bild på någon man tycker om. Funderar på att skrämma kunderna och sätta in ett självporträtt ...

No comments: