Thursday, September 18, 2008

Blommig, japansk kula!


Den är tillbaka!
Jag lyckades få tag på några till.

Det började med att jag köpte två stycken blommiga, vackra, japanska vintage kulor. Två lyckliga tjejer köpte dem med en gång. Och sen började det ...

Jag måste ha haft den ena kulan hängandes i fönstret under ett par dagar. För det var många som hade sett den och kom in och frågade vart den tagit vägen.

Roligast var det nästan att det var många killar som ville köpa den. Den måste ha någon slags magisk "den här ska jag köpa till min tjej" aura. 

Men nu har jag i alla fall kommit över ett par stycken till. De hänger i ateljén och glimrar. En hänger just nu runt min hals!

2 comments:

Anonymous said...

Den skulle jag gärna vilja ha också...jättefin!

Ha en skön lördag..kram från Martins moster Ingegerd Hälsa Martin så gott

www.ninni.blogg.se

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Klart du ska ha en japansk, blommig kula!
Man blir glad av den!
I alla fall jag ...