Friday, August 22, 2008

Lycka!

Jag är så lycklig!
Å lite trött måste jag nog erkänna.
Tack alla underbara, fina, ljuvliga, fantastiska gamla och nya vänner! Vad kul att ni kom!

Modiga, fina Linda köpte den lilla betongtårtan!
Å Ina blev förälskad i det stora bladet.
Lotta du är helt underbar!
Tänk vad glad din KATT ska bli över sin nya tavla!
Å alla andra som tittade, beställde, köpte och berömde.

En av kvällens absoluta höjdpunkter var när fina fina DRÖMMA ville sälja mina halsband i butiken. Tjooohooo! Drömma är en av Göteborgs bästa vintage-/mode-/glädjebutiker! Underbar blogg dromma.blogspot.com

Jag gick nästan runt och småsnyftade imorse när jag städade och lästa alla fina kort igen. 
Hela ateljén är fylld av blommor!
Å mitt hjärta är fyllt av glädje!

Välkomna tillbaka när ni vill!
Nu gör jag som Melker säger och "kör så det ryker"

3 comments:

Drömma-Lotta said...

Vet du om att du är en fining!
Hurra för dig.

Kram Lotta

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Jag tror jag har berättat för 300 människor idag att jag ska få ha mina halsband hos dig. Tjohoooo! Är väldigt glad för det. Å för att sånna som du finns ... Å att jag är rätt bra också. Kram!

Eva Ekeblad said...

Grattis! Och tack för vernissage-senast. Har haft en helt vansinnig vecka på jobbet, nu ska jag läsa din blogg.