Tuesday, August 26, 2008

Halsband till Design Torgen!

Det är roligt att halsbanden har blivit så populära!

Dom har funnits på Design Torget i mer än två år nu.
Men när jag säljer dem i min egen ateljé inser jag hur många olika sorters människor som verkligen gillar dem!

Det är två killar som har "förbeställt" den vackra, blommiga, japanska bollen som hänger i en kulkedja. Tror de ska ge dem till sina tjejer ... För det är ju ett väldigt kvinnligt halsband.

Igår lyckades jag äntligen få iväg ett gäng halsband till Design Torget i Täby. Å idag fick jag en ny beställning från Design Torget i Göteborg.

Claerence House i Båstad har fortfarande några kvar - precis som Nordgården.
Å imorgon kommer ett gäng nyproducerade, fina hängen med berlocker att glimra hos finingen Lotta på Drömma i Göteborg!

No comments: