Wednesday, July 17, 2019

Tack för allt Konstepidemin

Även underbara saker har ett slut. 

Det har hunnit gå hela fem år sedan jag tog mina dukar, färger, träbokstäver och penslar och flyttade in i Linda och Johannas underbara studio på Konstepidemin. Men efter sommaren är det dags för mig att packa ihop mina saker igen och låta de andra kreatörerna få tillbaka hela sin yta. 

Jag vill passa på och tacka Linda och Johanna för att de så generöst har låtit mig arbeta precis så fritt och färgskvättande som jag har velat och behövt i deras ateljé. Dessutom lyxigt att få dela yta med så inspirerande, kreativa och drivna kvinnor i alla dessa år. Hurra! Tack också till Konstepidemin för att jag har fått vara en del av er verksamhet under de här åren. 

I slutet av sommaren kommer jag att bjuda in till en "ateljérensning" där utvalda delar av konst och bruksföremål kommer att säljas. (Återkommer med mer exakt dag och tid.) Vill du redan nu knipa åt dig en av de tavlor (eller bakverken i betong) som står färdiga för leverans är det bara att hojta till. Eller kanske smidigare att helt enkelt maila till mig: annalena@mayorekeblad.se eller lämna en kommentar på blogg, Facebook eller Instagram. 

Glad sommar! //Anna Lena Mayor Ekeblad

No comments: