Thursday, September 12, 2013

Ny vägg!

I förmiddags packade jag mina "stamp kits" och begav mig till Björns Bar. De har haft stängt ett par dagar för att bygga om lite och flytta på sitt kök. I renoveringen försvann min stora väggmålning och jag hade nu som uppdrag att fixa en ny.

"lev modigt ångra inget vill du så kan du så får du björns bar lycka och mod sedan 7 februari 2006"
Ja, nu har i alla fall jag ett nytt favorithörn på Björns Bar. Hurra!

Translation: Today I packed my stampkit and went to the Guide Michelin restaurant Björns Bar to paint on their wall. They are renovating and moving their kitchen. In the process my big wallpainting got lost and they asked me to do a new one. This one says: "live brave no regrets if you want to you can björns bar happiness and joy since february 7, 2006". Now I have a new favourite corner at Björns Bar.

No comments: