Sunday, July 21, 2013

Ugglor och rävar!

Som vanligt flänger jag mellan Göteborg, min ateljé och sommarhuset i Bohuslän så här års! Jag har även hunnit med en del andra inspirerande utflykter. Nordens Ark till exempel. Vilket underbart ställe. Har ni inte varit där så kan jag verkligen rekommendera er att besöka den fantastiska parken.

I år har vi haft flera utländska gäster på besök och man känner sig så klart extra stolt att visa sitt vackra Sverige nu när vi verkligen har "riktig" sommar!

Kommer på fler och fler ställen där mina ugglor och rävar skulle passa finfint! Många vill ha med ett litet minne från semestern och vad passar väl bättre än en Svensk räv eller uggla designad i just Göteborg och Bohuslän. Mer "närproducerat" än så blir det ju inte!
Vill du bli återförsäljare av mina ugglor eller rävar är det bara att kontakta mig på: 

annalena@mayorekeblad.se
0708-98 88 95

No comments: