Wednesday, June 5, 2013

Petter på Macforum, bland mina tavlor!

Det var grymt många som ville se och höra Petter prata om entreprenörskap på Macforum idag! Sjukt kul för mig. Dels för att jag gillar Petter och dels för att det blev som ett andra vernissage för min utställning som hänger kvar i Macforums snygga butik på Östra Hamngatan.

Petter var precis så där inspirernade och ödmjuk som man faktiskt trodde att han skulle vara. Jag älskar när folk bjuder på historier om både framgång och motgång!

Tack till Mats och hans proffsiga team på Macforum! Stort tack till Majsan på Grolsch också - ölen räckte även till detta event. Hurra! God mat från Dubbel Dubbel fick man också.

Å mest av av allt måste jag ju säga tack till Eva, Jenny och Pricken som barnvaktade så både jag och Martin kunde gå och lyssna på Petter.

No comments: