Friday, March 1, 2013

Fem glada!

Fem glada IKEA-medarbetare som precis blivit firade med varsin mugg! Jag blir alltid lika glad och varm i hjärtat när mina kunder "följer upp" genom att skicka bilder på lyckliga mottagare av muggar, halsband, väskor och tavlor. Hurra!

Anna är en av mina fina stamkunder som tillsammans med sin familj fortsätter att komma tillbaka till ateljén och handla när det är något eller någon som ska firas. Tack! Jag vet att det finns så mycket prylar att köpa här i världen. Att ni återkommer till mig gång på gång betyder så mycket för mig. Det är ni kunder som gör att mitt företag fortsätter att finnas kvar. Utan er är jag ingenting. Så är det ju faktiskt. Glad helg!

Kom för övrigt på att det är hög tid för mig att lägga ut muggarna i webshopen också. Kommer strax med andra ord.

No comments: