Thursday, February 21, 2013

Min shop!

Det är lite trixigt att få tiden att räcka till när man har både 7-månaders son, ateljé, hund och en massa annat... Det är inte idéerna som har tagit slut. Det är tiden. Jag vill så mycket mer än jag hinner med. Men vet ni? Då är det ju helt ljuvligt fantastiskt att man kan be andra om hjälp. 

Jag har länge velat fixa med min webshop. Få den att se lite roligare och snyggare ut. Jag tror att väldigt många människor kan tänka sig att "klicka hem" saker från ateljén via sin dator. Men då måste man ju visa produkterna på ett lockande sätt också. 

Stort tack till min proffsiga kusin Erik som tog en snabb titt på den en kväll och sa ungefär så här "Klick klick klick - Skulle inte det här kunna bli fint?!" Eller han sa inte klick klick, men han gjorde så med sin dator och mailade mig ett layoutförslag. Hurra! Nu tycker jag den börjar se riktigt bra ut. 

Stort tack till Erik!
http://mayorekeblad.shop.textalk.se/se/

No comments: