Tuesday, December 7, 2010

Sofis Mode

Ryktet säger att jag måste springa och köpa Sofis Mode idag. Bilagan till Aftonbladet som "alla" tjejer i Sverige verkar använda som sin shoppinglista. Ska bli väldigt kul att se om det brakar till ännu mer i webshoppen om några timmar. Producerar ugglor så fingrarna knakar.
Lite roligt är det ju också att de tydligen har stavat fel till mitt namn. Fast det kanske är det jag borde döpa om mig till om jag fortsätter sälja så här mycket ugglor. Så här skriver Press Eva: "Köp Sofies Mode idag. Halsbandsugglan är med i julklappsjobb. Du heter Mayorekebird men de har rätt telefon nr i tidningen till dig."

2 comments:

Anonymous said...

Mayorekebird låter nästan engelskt, d v s brittiskt, alltså snarlikt ett tilltänkt namn som Birdbrain eller Ekobread.

Säger B

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ha ha ha! Huvudsaken är att man hittar min hemsidan om man Googlar på det. Och det gör kunderna. Ganska fint med Ekebird tycker jag.