Saturday, July 26, 2008

Semester

Jag har fortfarande lite semester ... 
Men kan så klart inte låta bli att gå till ateljén i alla fall. 

Har fått nya, roliga berlocker och pärlor från USA som jag sitter och pillar ihop till halsband. Vilket är tur för på sommaren säljer alltid Design Torget extra mycket känns det som!

Men jag har även hunnit med en liten mini-tur till min bror i Lysekil. 
Förutom att bada, grilla och nosa på min brorsdotter (hon doftar magiskt gott) så passade jag och brorsans fru på att gjuta lite betongsaker också. Äggen blev bäst!

Glömde kameran idag när jag var i ateljén. Lovar att återkomma med bilder på det nymålade kornblå, massiva, betongägget jag är mest nöjd med. Superfint!

Den här berlocken är från Japan. Så fin att jag funderar på att behålla den själv ... Fast det går ju aldrig. För ni verkar ju gilla samma saker som jag gör. Å då vill jag ju hellre att någon annan går runt och är glad och stolt i ett halsband som jag har gjort!

No comments: