Wednesday, February 3, 2010

Thank you! Tack!

Thank you for all your thoughts and words! Tack för alla blommor (både till sjukhuset och nu hem) mail, sms, meddelanden och tankar! Det känns så härligt att vara hemma igen och det är så klart ljuvligt att ni tänker på mig. Ledsen om jag inte orkar svara på alla lyckönskningar. Passar på att tacka här istället. TACK!
Hade inte tänkt skriva så mycket om det här, men jag har varit med om en stor operation och kommer att bli helt frisk igen. Nu ska jag vila, läka, jobba med blogg och web hemifrån och så småningom ta mig ner till ateljén igen. Vi hörs och ses!

4 comments:

Anonymous said...

Vad tråkigt att höra! :( Hoppas att du blir bättre snart! Kram Maria

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tack Maria! Nu när jag äntligen är hemma igen kommer jag att bli frisk mycket fortare. Å när jag väl tar mig till ateljén kommer jag att bli som ny!

Ida said...

Oj, jätte tråkigt att höra!
Hoppas att du repar dig fort!

Var rädd om dig.
Vänligen,
Ida

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tack för alla fina kommentarer! Jag kommer att vara som ny inom kort! Känner mig redan starkare!