Monday, November 3, 2008

macforum


OK då! Jag vågar nog säga varför jag hoppade av glädje i förra veckan nu. Jag ska få hänga mina tavlor i loungen på macforum på Östra Hamngatan. Tjohooo! Jag var nere hos Mats och inspekterade väggarna i morse. Otroligt smickrande och roligt att få visa mina tavlor tillsammans med de snygga Mac produkterna. Det kommer att bli bra! 

Inte nog med det. Nu står jag här och hoppar IGEN. Försöker hålla mig cool men känner mig väldigt o-cool och något nervös. Smygövar lite diskret på engelska för mig själv samtidigt som jag studsar runt i ateljén och plockar lite i min kreativa o-ordning. Håll tummarna för mig!

3 comments:

Eva Ekeblad said...

JÖSSES!! Grattis!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...
This comment has been removed by the author.
Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Jag vet! Visst är det coolt! Tjoohooo!